پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان

براي مشاهده ادامه مطلب کليک کنيد

پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با …

search20.blogfa.com/post/16

ذخیره شده

بانک پرسشنامه – پرسشنامه بررسی اثر عوامل سازمانی و فنی مدیریت ارتباط با مشتری بر نگهداری مشتریان – پرسشنامه علوم انسانی به خصوص مدیریت، بازاریابی و …

تأثیر مدیریت ارتباط با مشتری بر جنبه‌های عملکرد سازمانی …

journals.atu.ac.ir/article_7871.html

ذخیره شده

هدف از انجام پژوهش حاضر بررسی تأثیر ابعاد CRM بر جنبه‌های عملکرد سازمانی در هتل‌های 3 تا … در این راستا اثر چهار بعد CRM شامل؛ تمرکز بر مشتریان کلیدی، سازمان CRM، … تعداد 75 پرسش‌نامه بین مدیران هتل‌های 3 تا 5 ستاره در سطح شهر مشهد توزیع … تمامی فرضیه‌های تحقیق می‌باشد و مدیریت ارتباط با مشتری، بیشترین تأثیر را …
وارد نشده: فنی

بررسی عوامل موثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با …

ذخیره شده

تحقيق حاضر با هدف بررسی عوامل مؤثر بر استقرار فرایند مدیریت ارتباط با مشتری … ناقص از سوي ديگر موجب گرديد كه در كل تعداد 44 پرسشنامه گردآوري و مورد تجزيه و … و کار در استقرار مدیریت ارتباط با مشتری در بانک کشاورزی تأثير می‌گذارد. … به دليل ريزش مشتريان بعد از اخذ وام، محدوديتها در باب حفظ و نگهداري مشتريان، عدم …

براي مشاهده ادامه مطلب کليک کنيد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *